växeltelefonister
gav 1040 företag inom detta område
iTell AB
iTell - svarstjänst - telefonpassning - svarsserviceVi jobbar främst med svarstjänst / telefonpassning / svarsservice. Alla våra uppdrag ser olika ut, vi har avancerade kundtjänst-uppdrag där vi tar hand om samtal dagligen och uppdrag där företaget endast önskar telefonbackup under möten, sjukdom och konferenser.Vi anpassar våra tjänster efter dina behov, välkommen att lära känna oss mer!
KANTAR
Vi brinner för det vi gör; att baserat på fakta och kunskap generera insikter som får våra uppdragsgivare att öka sin konkurrenskraft, växa och nå sina mål. För att det ska ske erbjuder vi nya upptäckter och djupare insikter från högkvalitativ data, ledande metoder och mångfald av källor. Vi tillämpar alltid ett innovativt angreppssätt för att lösa kunders utmaningar när det gäller marknadsinformation. Vi utvecklar nya metoder och leveranssystem baserat på den senaste teknologin. Våra experter inom innovation, varumärkeshantering, kommunikation, konsumentaktivering, employer brand, organisation, ledarskap och kundrelationer hjälper uppdragsgivarna att identifiera, optimera och aktivera centrala framgångsfaktorer. Vi är en del av Kantar, ett av världens ledande företag vad gäller insikter, analyser och konsulttjänster.
Sykes Sweden AB
SYKES är en världsledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster inom business process outsourcing (BPO) arenan. SYKES erbjuder en rad sofistikerade kundkontakt-lösningar till en rad olika företag runt om i världen, primärt inom kommunikation men också finansiella tjänster, hälsovård, teknik, transport och fritidsindustrin.
Foundever Sweden AB
SYKES är en världsledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster inom business process outsourcing (BPO) arenan. SYKES erbjuder en rad sofistikerade kundkontakt-lösningar till en rad olika företag runt om i världen, primärt inom kommunikation men också finansiella tjänster, hälsovård, teknik, transport och fritidsindustrin.
Sykes Sweden, AB
SYKES är en världsledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster inom business process outsourcing (BPO) arenan. SYKES erbjuder en rad sofistikerade kundkontakt-lösningar till en rad olika företag runt om i världen, primärt inom kommunikation men också finansiella tjänster, hälsovård, teknik, transport och fritidsindustrin.
Elitbolag Certifiering
Bolaget ska sälja företagstjänster till företag (B2B) som callcenter. Tjänsterna består dels av bolagsvärderingar och upplysningar om ekonomisk situation. Tjänsterna inkluderar även att ge ekonomiska incitament till nystartade bolag med rådgivning och företagsupplysningar samt därmed förenlig verksamhet.