telefonintervjuer
gav 23 företag inom detta område
KANTAR
1 (1)
Vi är världens ledande insiktsföretag. Med hjälp av fakta och ny kunskap skapar vi insikter som ger ökad kraft och möjlighet att förändra. Vi är med och formar framtiden. Vi förstår hur människor tänker, känner, handlar, delar, röstar och tittar. Med över 30 000 medarbetare världen över har vi global insikt och lokal förståelse för att på bästa sätt möta våra uppdragsgivares behov.
KANTAR
Vi brinner för det vi gör; att baserat på fakta och kunskap generera insikter som får våra uppdragsgivare att öka sin konkurrenskraft, växa och nå sina mål. För att det ska ske erbjuder vi nya upptäckter och djupare insikter från högkvalitativ data, ledande metoder och mångfald av källor. Vi tillämpar alltid ett innovativt angreppssätt för att lösa kunders utmaningar när det gäller marknadsinformation. Vi utvecklar nya metoder och leveranssystem baserat på den senaste teknologin. Våra experter inom innovation, varumärkeshantering, kommunikation, konsumentaktivering, employer brand, organisation, ledarskap och kundrelationer hjälper uppdragsgivarna att identifiera, optimera och aktivera centrala framgångsfaktorer. Vi är en del av Kantar, ett av världens ledande företag vad gäller insikter, analyser och konsulttjänster.
Norstat Sverige AB
1.71 (17)
Norstat är en av Europas ledande leverantörer av datainsamling och tillhandahåller tjänster för professionella användare av marknadsundersökningar. Vi ger våra metodologiska rekommendationer baserade på dina undersökningsbehov, istället för på vår eget produktutbud.
Transvector Research & Consulting, AB
Våra konsultprojekt bygger på fakta och så kallade evidensbaserade strategier där vi bygger lösningar och beslut på säkerställda resultat som finns att tillgå eller som går att införskaffa.Vi hjälper till med delar såväl som hela processer. Det kan också handla om att vi utbildar i verktyg som ni sedan själva använder i processen, eller att vi är med som stöd under hela processen alternativt att vi kommer in när något kört fast i processen.
PFM Research i Sverige AB
PFM Research i Sverige AB är en heltäckande leverantör av datainsamlingstjänster. Vi samlar in data via telefonintervjuer, webbintervjuer, fokusgrupper/ personliga intervjuer, postala enkäter, smaktester/ produktutvärderingar och användartester.