medieundersökningar
gav 9 företag inom detta område
KANTAR
1 (1)
Vi är världens ledande insiktsföretag. Med hjälp av fakta och ny kunskap skapar vi insikter som ger ökad kraft och möjlighet att förändra. Vi är med och formar framtiden. Vi förstår hur människor tänker, känner, handlar, delar, röstar och tittar. Med över 30 000 medarbetare världen över har vi global insikt och lokal förståelse för att på bästa sätt möta våra uppdragsgivares behov.
KANTAR
Vi brinner för det vi gör; att baserat på fakta och kunskap generera insikter som får våra uppdragsgivare att öka sin konkurrenskraft, växa och nå sina mål. För att det ska ske erbjuder vi nya upptäckter och djupare insikter från högkvalitativ data, ledande metoder och mångfald av källor. Vi tillämpar alltid ett innovativt angreppssätt för att lösa kunders utmaningar när det gäller marknadsinformation. Vi utvecklar nya metoder och leveranssystem baserat på den senaste teknologin. Våra experter inom innovation, varumärkeshantering, kommunikation, konsumentaktivering, employer brand, organisation, ledarskap och kundrelationer hjälper uppdragsgivarna att identifiera, optimera och aktivera centrala framgångsfaktorer. Vi är en del av Kantar, ett av världens ledande företag vad gäller insikter, analyser och konsulttjänster.
PFM Research i Sverige AB
PFM Research i Sverige AB är en heltäckande leverantör av datainsamlingstjänster. Vi samlar in data via telefonintervjuer, webbintervjuer, fokusgrupper/ personliga intervjuer, postala enkäter, smaktester/ produktutvärderingar och användartester.