Om PYJAMA
För PYJAMA är profilkläder inte bara plagg med ett företagsnamn på. Det handlar om att skapa en samhörighet, ett sätt att uttrycka företagets värderingar och engagemang för sociala orsaker. Cozy Life-kollektionen är ett exempel på hur profilkläder kan spegla ett företags omtanke om sina anställdas välmående.Å andra sidan, med Peace Life-linjen, visar PYJAMA hur profilkläder kan användas för att göra ett ställningstagande för fred och stödja de svaga och utsatta i konfliktområden.
Peace Life P
Kläder Med Ett Budskap av Solidaritet och Fred
Våra Peace Life P-märkta profil kläder är mer än bara arbetskläder; de är ett kraftfullt uttryck för ditt företags solidaritet med de svaga och utsatta i konfliktdrabbade områden. Genom att bära dessa kläder visar du och ditt team modet att stå upp för fred och att ni aktivt bidrar till humanitära insatser.
Cozy Life P
Varje plagg i vår Cozy Life P-kollektion är märkt med ett tydligt 'P', en symbol för ditt företags omsorg om medarbetarnas välmående och en grönare framtid. När du väljer våra Cozy Life P-märkta profil kläder, investerar du i kläder som är designade för att erbjuda komfort samtidigt som du visar att ditt företag prioriterar en harmonisk arbetsmiljö och ett aktivt miljöarbete.
PYJAMA:s Engagemangsprocess
Vi Skapar Ansvarsfulla Partnerskap
I en värld där digital närvaro är avgörande, förstår PYJAMA vikten av att inte bara synas online, utan även att engagera och rådfråga våra följare om potentiella partnerskap. Vår unika process inom digital rådgivning syftar till att lyfta fram och validera varje företags ansvarstagande och pålitlighet innan vi tillåter dem att bära vårt prestigefyllda 'P' på deras profil kläder.
VÅRA PROFILKLÄDER
Varje profilklädesplagg från PYJAMA bär en tydlig logotyp, 'P', som representerar mer än bara ett märke. I Småland, där företagets design och produktion äger rum, har man integrerat en filosofi av hållbarhet och ansvar i varje aspekt av tillverkningen. Dessa profilkläder är inte bara arbetskläder; de är budbärare av solidaritet och omtanke.
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Äger du företaget?
Logga in