Om CRU International AB

CRU International grundades år 2001 och har i mer än 20 år hjälpt stora och små företag med strategiska,hållbara och strukturerade HR beslut. På CRU är vi övertygade om att den viktigaste komponenten i ett företag är dess medarbetare.

Våra tjänster

Interima chefs uppdrag

Rådgivning

Verksamhetsutveckling

Rekrytering

Arbetsprocesser

Nätverk och Mentor

Om oss

CRU International grundades år 2001 och har i snart 20 år hjälpt stora och små företag med strategiska, hållbara och strukturerade HR beslut. På CRU är vi övertygade om att den viktigaste komponenten i ett företag är dess medarbetare.

Det är med kompetenta, dedikerade och nöjda medarbetare ett företag mår som bäst– och går som bäst.

CRU International skapar de unika förutsättningar uppdragsföretaget behöver för att arbeta med personal- och organisationsfrågor på ett strukturerat sätt.

CRU Internationals mål är alltid att bidra till förbättrad lönsamhet genom verksamhetsutveckling, arbetsprocesser, stärkt företagsprofil samt kunniga och duktiga chefer.

CRU Internationals tjänster stödjer och utvecklar uppdragsföretagens ledare, medarbetare och organisation.

Inom CRU International är våra värderingar viktiga i samarbetet med uppdragsgivare.

KVALITET-KOMPETENS-LEVERANS

Exempel på uppdrag och företag

Interimlösning för särskild HR-kompetens. Individuell ledarutveckling genom coachning, 1 år.

Butikschefsutvecklingsprogram 1-årigt. Karriärklubb för unga potentiella butikschefer och handlare. Grupputveckling Styrelseuppdrag Rekrytering av ledare. Service & kundbemötande Karriärcoachning Senior rådgivare till personalchef Strategisk och operativ HR chef HR businesspartner.

Innehållet i denna modul är ändrat av användare

Äger du företaget?

Logga in
  • CRU International AB Organisationskonsult, Stockholm - 1

CRU International AB, Företagsinformation

Officiell information

Exekutiva befattningar/Administration

Data levererad av Proff AS