Om Centric IT Solutions Sweden AB
Låt oss ta hand om din IT-verksamhet. Vi levererar drift och övervakning på egen hand eller med kundens utrustning och program.
IT Outsourcing
Centric IT Solutions levererar drift, support och övervakning av kundens utrustning och applikationer. Vi erbjuder en ”IT-avdelning” som tar ett ansvar för verksamhetens totala IT-driftsmiljö. Tjänsterna sträcker sig från support via Service Desk för den enskilde slutanvändaren, till drift som omfattar infrastruktur, applikationer och nätverk.
Managed Modern Workplace
Några dagar på kontoret och några dagar hemma – hybridarbete blir allt vanligare. Med Managed Modern Workplace får dina medarbetare sin arbetsyta som en tjänst där de kan dela med sig av kreativitet och kunskap och samarbeta när och var som helst och på valfri enhet. Tryggt, enkelt och framtidssäkert!
End User Services
Företag och organisationer vill gärna erbjuda sin personal en IT-miljö där de kan prestera optimalt. Men att hitta rätt bemanning för Workspace Management eller Service Desk är inte så lätt. Vad är lösningen? Hitta en partner som kan ta hand om det åt dig.
Oavsett vilken din bransch är har Centric rätt lösning för förstklassig end user management. Vi kan tillhandahålla följande: Service Desk, Dedicated Desk, Workspace Management och Field Service. Centric kan ta över alla aspekter av användarstödet. Med var och en av våra fyra beprövade standardlösningar är du garanterad kvalitet, kontinuitet och stabilitet – alltid. Du kan välja mellan Service Desk, Dedicated Desk, Workspace Management och Field Service. Det finns även möjlighet att få skräddarsydda lösningar.
Detaljhandelslösningar - Omnichannel retail: samordning av online och offline
Integrationen av servicen online och offline har varit den centrala frågan inom detaljhandeln under de senaste åren. Hur skapar man en sömlös samordning mellan säljkanalerna? Hur erbjuder man samma upplevelse via alla kanaler? Här spelar IT en nyckelroll. För att förverkliga omnichannel-strategin krävs tillgång till teknologi och tjänster av allra högsta kvalitet.
Anledningar till digital transformation:
*Samordnade försäljningskanaler och kundupplevelser: Digitalt utbyte ger dig grepp om hela kundresan och det ökar samtidigt konversionen i butik och på nätet.
*Insyn i realtid: Genom att behandla uppgifterna i realtid, uppstår en effektiv och tillförlitlig process.
*Effektiv orderbehandling i lagret: Utbyte av information i realtid – från butiksgolv till leverantör – ger kontroll över de logistiska processerna i den komplexa lagerhållningen.
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
